No documents found În baza dispoziţiei nr. 370/2009 s-au aprobat categoriilor de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii, de Consiliul Local Cisnădie şi Primăria oraşului Cisnădie, care constituie informaţii de interes public, astfel: 1. Hotărâri ale Consiliului Local Cisnădie; 2. Dispoziţii ale Primarului oraşului Cisnădie; 3. Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice; 4. Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de functionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice; 5. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice; 6. Coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet; 7. Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil; 8. Programele şi strategiile proprii; 9. Rapoarte privind stadiul implementării de catre Consiliul local Cisnădie a diverselor proiecte co-finanţate din fondurile comunitare sau ale altor instituţii finanţatoare externe; 10. Acorduri de asociere ale Consiliului local la diverse organizaţii şi organisme internaţionale; 11. Protocoale de înfrăţire ale oraşului Cisnădie cu organe ale autorităţilor publice locale din diverse ţări; 12. Materiale de promovare a turismului practicat în oraşul Cisnădie; 13. Certificate de urbanism emise de către Primăria oraşului Cisnădie; 14. Autorizaţii de construire/desfiinţare emise de către Primăria oraşului Cisnădie; 15. Avize la certificate de urbanism şi autorizaţii de construire/desfiinţare; 16. Acorduri unice ce însoţesc autorizatii de construire/desfiintare; 17. P.U.G., P.U.Z., P.U.D. avizate de Consiliul local Cisnădie; 18. Studii de fezabilitate, proiecte tehnice, avize pentru finanţarea şi executarea obiectivelor de investiţii de interes local; 19. Informaţii privind modul de soluţionare a cererilor, sesizărilor, reclamaţiilor înregistrate în cadrul Primăriei oraşului Cisnădie; 20. Informaţii privind starea factorilor de mediu (aer, apa, sol) pe raza oraşului Cisnădie; 21. Rezultatele dezbaterilor publice în domeniul mediului la care participă reprezentanţii compartimentului de specialitate din cadrul Primariei oraşului Cisnădie; 22. Orice informaţii privind situaţia unui obiectiv de pe raza oraşului Cisnădie, din punct de vedere al protecţiei mediului ; 23. Orice document care nu este exceptat de la comunicare conform art 12 din Legea 544/2001 ; 24. Contractele de achiziţii publice ; 25.Contractele de privatizare încheiate după 23 decembrie 2001 ; 26.Raportul de activitate al Primarului oraşului Cisnădie, raportul de activitate al fiecărui consilier local, precum şi rapoartele de activitate ale comisiilor de specialitate ale Consiliului Local Cisnădie. Distribuie